בכל עסק מגיע במוקדם או במאוחר הרגע הזה: לקוח היה אמור להעביר את התשלום,
עוברים יום, עוברים יומיים והתשלום לא מגיע. אתם מתאזרים בסבלנות, מפטירים
לעצמכם “הוא בטח שכח וייזכר מחר”, או “זה בגלל הבלגן של החגים”, אך עוברים עוד
כמה ימים ואפילו שבועות, והכסף לא נראה באופק. בכל פעם שאתם מתקשרים ללקוח הוא
מבטיח שהכסף יעבור בקרוב, או שהוא נורא עסוק ולא יכול לדבר עכשיו ומבקש
שתתקשרו מחר. בסוף, רק אחרי הצקות מתמשכות והפעלת לחץ טלפוני מתון הוא מואיל
בטובו להעביר את התשלום – וזה עוד במקרה הטוב. במקרה הרע, לעולם לא תשמעו ממנו
שוב.