מסעדת החוף לולי (Loullie) מציעה חוויה קולינרית מפתיעה

באנו לטעום את תפריט קיץ 2022 החדש של מסעדת החוף לולי (Loullie) בתל אביב. זיכינו בחוויה קולינארית מרעננת ומפתיעה – ולא רק בגלל הלוקיישן.

כל מי שמטייל לו בחוף גורדון לא יכול לפספס את מסעדת החוף לולי (Loullie), מהמסעדות הבולטות והגדולות בחופי תל אביב. היא מתפרסת על שטח של 600 מ"ר וכוללת דק עם טרסות לישיבה, שולחנות בגבהים שונים, בר גדול וספות שחובה להשתרע עליהן. לא פעם יצא לנו לחלוף באזור, להתבונן על השטח האטרקטיבי שפונה כולו אל אחד החופים היפים בעיר ולתהות האם זו עוד מסעדת חוף עם מחירים גבוהים המסתמכים על הלוקיישן או שלמקום יש גם תפריט שבהחלט שווה לטעום ממנו?


כשנודע לנו על השקת תפריט הקיץ החדש של מסעדת החוף לולי – אותו מוביל השף איתי מסלובטי, בוגר "משחקי השף", היינו חייבים לבוא ולבחון על החך שלנו האם יש מעבר. וואלה, בהחלט יש.

נפתח בהבהרה: המחירים כן גבוהים, אך התמורה לכך גבוהה בהתאם. ב"לולי" אתם לא רק משלמים אקסטרה על הלוקיישן המרהיב, אלא גם על איכות המנות והקוקטיילים הנדירים שלהם. מה לעשות: לאכול אוכל טוב עם קוקטייל מתקתק כשאתה שרוע על ספה נוחה מול הים זו חוויה שיש לשלם עליה בהתאם.

מנות הפתיחה

את הערב שלנו פתחנו בטעימות ממנות הפתיחה המגוונות של המקום שמחולקות בתפריט ל"צלחות קטנות וביסים", "ים תיכון זה פה" ו"פתיחות". אלו הן גולת הכותרת של התפריט. נראה שהשף יודע שסועדיו באים בעיקר כדי ליהנות מקוקטייל טוב באווירה טובה ולנשנש איזו מנת פתיחה בצד – ובמנות האלו הוא בהחלט עשה עבודה נהדרת.

טעמנו ממנת הארטישוק הצרוב (38 שקלים), הפוקצ'ה השמנמנה (28 שקלים), מנת הטאקו טרטר סלמון (54 שקלים) וממנת הסביצ'ה דג ים (64 שקלים), כולם לפי בחירת השף. הוא ידע היטב מה להגיש לנו.

בארטישוק ובפוקצ'ה אין הרבה מה להפתיע, אך מנת הטאקו במילוי סלמון הציעה שילוב נדיר בין הקריספיות של הטאקו לרכות של הדג הנא המטובל היטב ומנת הסביצ'ה דג ים שהוגשה בשילוב מפתיע של מלון וחריפות עדינה, הייתה אוורירית ומרעננת כמו משב רוח המגיע מהים ביום חם. גילוי נאות: אנחנו לא מחובבי מנות הדגים בדרך כלל – ובמקרה הזה לא השארנו מהן זכר. פשוט נהדרות.

במנות הפתיחה תמצאו גם סטייק חציל בשמן זית וטחינה גולמית (59 שקלים), קרפצ'יו בקר עם פרמזן מגורר (72 שקלים), מנת "פריטו מיסטו" של שרימפס, קלמרי פריך ואיולי טרטר (82 שקלים) ומנת שרימפס מחבת על רוטב בר בלאן, שום ומרווה (86 שקלים).

עיקריות

כפי שכבר ציינו, מנות הפתיחה בהחלט גוברות על העיקריות – אך גם הן מוצלחות מאוד, אפילו מפתיעות במידה. בעיקריות, לצד ההמבורגר המתבקש, תמצאו רביולי ארטישוק (76 שקלים), שיפוד פרגית דונר (82 שקלים), שיפוד דג בגריל (116 שקלים), דג ים צלוי בתנור (136 שקלים), טיבון טלה (104 שקלים) ונתח אנטריקוט מיושן (194 שקלים ל-300 גרם).

אנחנו טעמנו שתי מנות: הראשונה – שיפוד פרגית במרינדה בלקנית עשוי ומטובל היטב על לחם טעים שגם כיף לאכול ממנו בלי כלום וירקות צלויים – מנה בהחלט נהדרת.

המנה השנייה – טיבון טלה על ירקות צלויים וקרעי תפוחי אדמה. גם המנה הזו עשויה ומטובלת היטב (הם לא פספסו אפילו פעם אחת בטיבול), הבשר טעים וכדי לא לאבד מעסיסיותו כדאי לאכול אותו חם לפי שמתקרר. כיף שהתפריט מציב סטדנרטים גבוהים למסעדות חוף באשר הן שלעיתים, אם נודה באמת, קצת מזלזלות בקטע הקולינרי ומסתמכות על המיקום שיביא להן קהל.

קינוח

על אף שהמנות העיקריות גדולות ומשביעות, לא ויתרנו על קינוח. בתפריט הקינוחים תמצאו מלבי קר (32 שקלים), מגנום שוקולד מריר (48 שקלים ונאמר לנו דווקא שהוא די מתוק), צלחת פירות (114 שקלים – והובטח לנו שהיא גדולה, אחרת פחות היינו סלחנים בנוגע למחיר) וקדאיף שוקולד חם (52 שקלים).

את האחרון הזמנו, בכיף אפשר לחלוק אותו עם אדם נוסף, הוא מרענן ומתוק במידה הנכונה לאלו שפחות אוהבים קינוחים מתוקים. הוא מגיע עם קרם מסקרפונה, שוקולד חלב ומריר ושערות קדאיף שהן התוספת שכל קינוח צריך (שמעתם? כל קינוח!).

ולסיום – הקוקטיילים

כמובן שאי אפשר לסגור את החוויה שלנו בלי לדבר על הקוקטיילים הייחודיים של המקום. השניים שהזמנו – הג'ונגל בוגי (גורדונס, פסיפלורה, פלרנום, רוזטה וליים) והלאב ביט (אספולון בלנקו, אפרול, רוזטה וליים) – היו מתקתקים, אולי אפילו מעט מתוקים מדי, אבל בהחלט מענגים – בעיקר כשהם באים לצד מנות הפתיחה המשובחות. מחירי הקוקטיילים נעים בין 57 ל-66 שקלים.



אז באשר לשאלה שאיתה פתחנו, כן. מסעדת החוף לולי לא מסתמכת רק על הלוקיישן שלה. יש לה תפריט שבהחלט שווה לטעום ממנו, כל עוד המחירים לא מפחידים אתכם.

מסעדת החוף "לולי" (Loullie) פתוחה בימים ראשון עד חמישי מ-17:00 ועד אחרון הלקוחות, ובשישי ושבת מ-11:00 עד אחרון הלקוחות.

לולי, הירקון 121 א', טיילת תל אביב, חוף גורדון. 077-9386252.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות