ליל שימורים: שימושים מפתיעים ומוצלחים בשימורים מקופסא

כל מה שלא חשבתם שתשתמשו לעולם – בארוחה מפתיעה

כל פעם כשאני הולך לסופר לעשות קניות אני חוזר עם עגלה מלאה פי שתיים מהרשימה המקורית שאיתה יצאתי מהבית. ניסיתי את הטיפ של לא ללכת לקניות רעב, כדי לא לקנות מתוך רעב אבל זה לא עוזר כי אני תמיד רעב.

אני תמיד מסתובב שורה שורה, מדף מדף ומוודא שאין איזה מוצר חדש או מוצר מעניין שהסתננו למדפים מבלי שאני אקנה אותו ואז אני כמובן קונה דברים שאני לא בדיוק צריך, גם קופסאות השימורים כיכבו אצלי, זה לא משהו שחייבים בבית, אבל לפעמים יוצאים מזה גם דברים טובים.

אצלי זה התחיל בערב מוצ”ש אחד, מצאתי את עצמי מת מרעב בבית , המקרר והפריזר היו ריקים, וכמושבניק מושבע, גזרת ה”טייק אווי” או המשלוחים אצלנו לא חזקה כל כך ואז באותו הערב נוצרה לה ארוחת המזווה. הוצאתי משם את כל אותן הקופסאות והדברים הלכאורה מיותרים שקניתי והרכבתי ארוחה לתפארת.

למשל רוטב לפסטה, פסטה יבשה,  מצרכים די שכיחים בכל בית. אז מבשלים פסטה לפי הוראות היצרן ובמחבת או סיר רחב מחממים עגבניות מרוסקות מקופסאת שימורים יחד עם מעט שמן זית ושום כתוש, חותכים גס את תחתיות הארטישוק, מוסיפים זיתים ואם יש בזיליקום טרי או אפילו מיובש ומתקבל לנו רוטב לתפארת הפסטה.

את לבבות הדקל אני אוהב לאכול כמו שהם,כשהם באיכות גבוהה הם פשוט טעימים כל כך, אבל אם אתם רוצים לשדרג אותם אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעטוף אותם כמו שניצל עם ביצה ופירורי לחם ולטגן אותם בשמן עמוק וקיבלתם שניצל לבבות דקל.

את התירס הגמדי אני אוהב להוסיף למוקפץ או אפילו סתם להקפיץ במחבת עם שמן זית, מלח ופלפל ולהגיש כמתאבן.

אבל, ויש פה אבל גדול, לשימורים יש טעמי לוואי מתכתיים לפעמים, ופה נכנס סוג השימורים שאנחנו קונים.
אם תקנו קופסאות שימורים איכותיות ברמה גבוהה אז המוצר יהיה בהתאם. בין אם זה עגבניות או ארטשיוק, שמגיעים משומרים מאיטליה באיכות שניתן לאכול אותם אפילו כמו שהם, והיריעה כאן רחבה מאוד, ולכן אני ממליץ להשקיע ולקנות קופסאות שימורים איכותיות שלרב גם יעלו קצת יותר אבל לפחות תוכלו להנות ממוצר איכותי וטעים ללא טעמי לוואי.

שיהיה בתאבון!

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות