איזה כלי: ציוד מטבח לאופה המתחיל

המדריך לאופה המתחיל

המון אנשים מתים להתחיל לאפות ומגלים שחסרים להם המון כלים שמצויינים במתכונים שהם רוצים לאפות.
שלא כמו בבישול, שם אם יש לכם סכין, סיר וכף אתם מסודרים, באפיה יש צורך בכמה אביזרים בסיסייים.
קודם כל תנור. מגוחך ככל שיהיה זה הבסיס. בחרו תנור עם מספר תוכניות הפעלה שנחוצות לכם ואל תשקיעו בתנור יקר רק בגלל ריבוי התוכניות שבו. אתם חייבים שיהיו בו אפיה רגילה, בה יש פיזור חום רגיל והיא מתאימה לפשטידות ותבשילים וכן תכנית טורבו  שמפזר את החום באופן אחיד ומתאים לאפיה ולבישול של 3 – 2 תבניות עם סוגי מזון שונים ללא ערבוב ריחות וטעמים.
אני ממליצה מאד להשקיע במיקסר, בשלב ראשון אפשר להסתפק במקצפה ידנית אבל כשתעלו ברמת האפיה, מיקסר הוא פריט חובה שישדרג לכם את כל העוגות והמאפים.
תבניות שונות כגון אינגליש קייק או תבניות לעוגיות, הן גם משהו שכדאי שתמיד יהיה בבית אם מתכננים להתחיל לאפות. כדאי שגם תהיה לכם תבנית עגולה מתפרקת שמתאימה לעוגות.
אני ממליצה לכם לקנות גם תבנית קפיצית שמתאימה לעוגות מוצקות יותר וגם תבנית לא קפיצית לעוגות נוזליות יותר. אם אתם אוהבים טארטים וקישים אז כדאי לקנות תבנית מתפרקת נמוכה ועבור הכנת מאפינס צריך תבנית שקעים. כדאי להשתמש בתבניות רב פעמיות מסיליקון או טפלון ופחות בחד פעמי.
לאחר התבניות באות קערות הערבוב  בהן תקציפו, תקפלו, תערבבו ועוד. אתם חייבים גם כוס מידה וכפות מידה שהרי באפיה חייבים להיות מדויקים וכן מערוך, מברשת לביצה, כף בחישה שעמידה לחום, מרית, מטרפה, משקל, מגררת לימון ונפה לקמח. אני יודעת שזה נשמע המון אבל לא חייבים לקנות הכל ובטח לא ביחד. כדאי לכם לקנות לאט, לאט ובינתיים למצוא תחליפים למוצרים הללו, לדוגמא במקום הנפה אפשר להשתמש במסננת עם חורים קטנים. יש כמובן עוד אינספור אביזרים לאופים מקצועיים יותר אבל אלו יספקו לכם חוויות אפיה מושלמת, קלה ומקצועית יותר. אז בהצלחה עם הלימודים ומקווה שייצאו לכם עוגות ומאפים נהדרים.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות