האמת על הנישואים של הנסיכה דיאנה והנסיך צ’רלס

נישואי המאה” של דיאנה וצ'רלס היו רחוקים מגן עדן. דיווחים על מחלוקות וגם על בגידות משני הצדדים מילאו את הצהובונים. אז מה היה שם בדיוק? הנה כל האמת על הנישואים של של הנסיכה דיאנה והנסיך צ’רלס.

יום רביעי ה-29 ביולי 1981, צעדה ליידי דיאנה ספנסר בת ה-20 במעבר הקתדרלה של סנט פול לעבר הנסיך צ’רלס, יורש הכתר של בריטניה. זו הייתה חתונה מהאגדות, שהרימה את מורל האומה. לפי הערכות 750 מיליון צופים שצפו באירוע בטלוויזיה. החתונה נראתה מתוך אגדה: נסיך שהמתין ליד המזבח לכלה המחויכת הביישנית שהגיחה מכרכרה רתומה לסוס כשהיא לבושה בשמלת כלה מדהימה. בתחילת הקשר שלהם נראה היה שהם זוג מאוהב. למרבה הצער, זה היה רחוק מהאמת. במשך זמן רב הם ניסו להסתיר את צרותיהם מעיני הציבור עד לשלב שכבר לא ניתן היה להסתיר. פרסומים בקרב הציבור גילו ש”נישואי המאה” רחוקים מגן עדן. דיווחים על מחלוקות וגם על בגידות משני הצדדים מילאו את הצהובונים.

אז מה היה שם בדיוק? הנה כל האמת על הנישואים של של הנסיכה דיאנה והנסיך צ’רלס.

קרדיט: diana.legacy@

הרמזים לקשר הכושל היו כבר בהתחלה

לפני שהחל לצאת עם דיאנה, צ’רלס בן ה-32 חווה לחץ מסביבתו להתחתן בגלל גילו ובגלל הצפיות מיורש העצר של בריטניה להתמסד בהקדם. הנסיך מוויילס היה רווק הולל והתקשורת עקבה בסקרנות במשך שנים בשאלה מי תהיה ברת המזל שעמה יתמסד.

צ’רלס תחילה יצא עם אחותה של דיאנה – ליידי שרה ספנסר. הקשר לא צלח ומספר שנים לאחר מכן צ’רלס החל לצאת עם דיאנה, האחות הצעירה והביישנית. הם התארסו לאחר 12 דייטים בלבד. צ’רלס היה בן 32 ודיאנה רק בת 19. ניתן היה להבחין ברמזים לקשר הכושל ביניהם כבר בהתחלה. בראיון המשותף הראשון שלהם לאחר שהתארסו, המראיין שאל את בני הזוג אם הם מאוהבים. “כמובן,” ענתה דיאנה מיד. צ’רלס לעומת זאת ענה בקרירות ” מה שזה לא אומר” .

קרדיט: אינסטגרם princes.dianaa@

חמישה חודשים בלבד לאחר האירוסים הם נישאו. על החתונה האייקונית, דיאנה דיברה מאוחר יותר בראיון: “אני זוכרת שהייתי כל כך מאוהבת בבעלי שלא יכולתי להסיר את עיני ממנו. פשוט חשבתי שאני הילדה הכי בר מזל בעולם. הוא עמד לשמור עליי. ובכן, טעיתי בהנחה הזו. ”

  קרדיט: אינסטגרם. dianaforeverremembered@

הרומן האסור

עפ”י דיווחים שונים, צ’רלס היה בקשר עם בחורה אחרת – קמילה פרקר בולס, עמה יצא תחילת שנות ה-70 הרבה  לפני שנשא את דיאנה לאישה, ולאחר מכן כשחזר לחיל הים המלכותי הקשר התרחק. ב-1973 קמילה כבר התחתנה עם אחר אבל אהבתה לצ’רלס לא נעלמה והשניים נשארו בקשר.

בראיון בשנת 1991 חשפה דיאנה שידעה שקמילה הוזמנה לחתונה. למרבה הצער, היא התוודעה לקשר ההדוק של צ’רלס לקמילה, וזה הביא אותה לקצה במהלך הטקס. “ידעתי שהיא שם, כמובן. חיפשתי אותה” הסבירה דיאנה. “אז כשהלכתי במעבר, הבחנתי בקמילה, כובע פילבוקס אפור בהיר, מצועף… עד היום זה נמצא אצלי כזיכרון חי.”

הקשר הרומנטי בין צ’רלס לבין קמילה המשיך גם אחרי שהנסיך התחתן עם דיאנה. במגזין הפופולרי people נטען כי הקשר הרומנטי ביניהם התחדש שנתיים לאחר לידת הנסיך הארי.

במסיבה שערכה קמילה בביתה, אליה הזמנו גם דיאנה וצ’רלס, דיאנה התעמתה עם קמילה: “אני כנראה באמצע וזה בטח גיהינום עבור שניכם אבל אני יודעת מכל מה שקורה ביניכם. אל תתייחסו אליו כאל אידיוטית”, אמרה לה דיאנה.

חייה של דיאנה הפכו לסיוט

דיאנה הייתה אומללה בנישואים. באותה תקופה היא פיתחה הפרעת אכילה ובולמיה. “כולם במשפחה ידעו על הבולימיה, וכולם האשימו את הבולימיה כסיבה לכישלון הנישואין”, הסבירה דיאנה. דיאנה זעקה לעזרה. “כשהייתי ארבעה חודשים בהריון עם וויליאם זרקתי את עצמי למטה במדרגות, בניסיון למשוך את תשומת ליבו של בעלי, שהוא יקשיב לי,” חשפה דיאנה. על ניסיון אחר שחשפה סיפרה: “הרמתי את האולר משולחן ההלבשה שלו ושרטתי את עצמי בכוח בחזה ובשתי הירכיים. היה הרבה דם – והוא לא הגיב שום תגובה.” כך בלי שהציבור ידע באותה תקופה, היחסים של צ’רלס ודיאנה הפכו לסיוט יותר מאשר אגדה.

קרדיט: instagram @diana.legacy

ההחלטה להיפרד

בדצמבר 1992, לאחר שמועות רבות על בעיות בנישואין ובגידות, דיאנה וצ’רלס החליטו להיפרד.  בהודעה לתקשורת הובהר כי למרות הפרידה בין השניים, הם לא יתגרשו באופן רשמי .

בתחילת שנת 1993 פרץ סקנדל כשיחת טלפון פרטית בין צ’רלס לפילגשו קמילה, דלפה לתקשורת. השיחה הוקלטה בשנת 1989 בזמן ששניהם עוד היו נשואים. השיחה שנחשפה אישרה את השמועות בדבר הקשר הרומנטי של השניים.

בשנת 1994 בראיון לטלוויזיה עם העיתונאי ג’ונתן דימבלבי, הודה צ’רלס בפומבי כי בגד בדיאנה במהלך נישואיהם. מאוחר יותר, גורם אחר אישר כי האישה האחרת היא קמילה. גם דיאנה באחד הראיונות הודתה כי בזמן הנישואים הכושלים עם צ’רלס, היא ניהלה רומן עם המורה לרכיבה שלה, ג’יימס יואיט.

בראיון ל-BBC בשנת 1995 שנערך ללא ידיעת משפחת המלוכה, דיאנה התייחסה למערכת היחסים של צ’רלס עם קמילה ואמרה: ” היינו שלושה בנישואים האלה, אז היה צפוף”.

הזוג המלכותי התגרש באופן סופי ביולי 1996. הם הסכימו על משמורת משותפת על הנסיכים וויליאם והארי. דיאנה שמרה על התואר נסיכה מוויילס והמשיכה בעבודתה ההומניטרית. שנה לאחר הגירושים, דיאנה נהרגה בתאונת הדרכים הטרגית בפריז.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות