11 דברים שהמלכה אליזבת' לא מטיילת בלעדיהם

בתור המלכה הבריטית שטסה הכי הרבה לאורך ההיסטוריה ולאורך 70 שנות שלטונה על כס המלוכה, אין ספק שהמלכה אליזבת' יצרה לעצמה רשימת טיפים ופריטים שימושיים שמשמשים אותה במהלך הנסיעות הרבות. הנה 11 דברים שהמלכה לא יכולה לנסוע בלעדיהם.

תלבושת שחורה

המלכה אליזבת תמיד מקפידה לארוז במזוודה גם תלבושת שחורה. ולא, זה לא בגלל שהיא רוצה להראות סטייל שיקי בשחור אלא למעשה זה מיועד למקרה שתתרחש טרגדיה בזמן הנסיעה. היא למודת ניסיון במקרה הזה, כשבצעירותה, בזמן ששהתה בטיול מלכותי בקניה, אביה המלך ג'ורג' ה-6 נפטר. לא הייתה לה במזוודה תלבושת שחורה ללבוש כאות אבל, והיא נאלצה לחכות על הסיפון בבריטניה עד שתגיע השמלה השחורה. מאז, היא ושאר בני המלוכה האלה מוכנים תמיד עם תלבושת שחורה במזוודה, על כל צרה שלא תבוא.

פתרון לג'ט לג

המלכה אליזבת השנייה הייתה צריכה להמציא מערכת שתנצח את הג'ט לג עם כל הנסיעות שהיא עשתה. מה הפתרון שלה? לפי אתר אינדיפנדנט אלו תרופות הומיאופתיות, כולל סוכריות סוכר שעורה. לפי הנטען, הסוכריות הללו יכולות כביכול להתאים את שעון הגוף למקום חדש על ידי סיוע לרמת הסוכר בדם להתאים ללוח הזמנים של האכילה ביעד.

נייט טואלט

תודו שעל זה לא חשבתם אבל כן, כתבת שבילתה 20 שנה בסיקור סיורים מלכותיים מגלה שהוד מלכותה תמיד מביאה איתה בכל נסיעה נייר טואלט משלה. זה לפחות יכול לחסוך למארחים השונים את ההתחבטות בשאלה כמה שכבות של נייר טואלט מתאימים למלכה 🙂

עשרות תלבושות

אם חשבתם שיש לכם הרגל רע לארוז יותר מידי בגדים, חכו שתשמעו כמה תלבושות המלכה נוהגת לקחת איתה. על פי הדיווחים היא מביאה לטיול שלה סטוק שלם שכ- 30 חליפות, כולם נשמרים בקפידה בשרוולי מגן.

רופא אישי צמוד

אין כמו רופא צמוד שנוסע אתך. הוא יכול ללוות, לבדוק, לתת טיפול מיידי בעת הצורך וגם להרגיע. אמנם לנו פשוטי העם זה לא משהו שאפילו אפשר לדמיין אבל עבור כבוד המלכה אליזבת' זה בגדר חובה. מכירים את האיש שתמיד נוסע עם המלכה? זהו הרופא האישי איתו היא תמיד נוסעת. יש לו דפיברילטור וטיפולי חירום אחרים בהישג יד.  

דם

במדינות שבהן תרומות דם עשויות שלא להיות זמינות, הרופא האישי אפילו מביא אספקה ​​אישית של דם התואמת לסוגי הדם של המלכה אליזבת.

פמליה ענקית

לגרום לסיור מלכותי להתנהל בצורה חלקה, זה לא דבר לא קורה מאליו. כמו שאפשר לתאר, כל טיול כרוך בהרבה סידורים וענייני לוגיסטיקה. על מנת לטפל בכך, לפי אתר הטלגרף, בכל נסיעה מתלווה למלכה פמליה ענקית של עד 34 אנשים ביניהם שש מזכירות, שמונה שומרי ראש, שתי מלבישות, ועוד.

תה וסקונס

גם בטיסה, הוד מלכותה לא תוותר על תה אחר הצהריים שלה. הצוות מביא תה, יחד עם סקונס, שמנת קרושה ועוגת הפירות הסקוטית של דנדי.

מזון ומים משלה

שפים זרים מוזהרים מבעוד מועד מפני המאכלים שהמלכה אליזבת לעולם לא תאכל כמו שום ורכיכות. הפמליה של הוד מלכותה גם תעשה כמיטב יכולתה כדי למנוע הרעלת מזון. אם יש ספק שהאוכל המקומי לא יהיה בטוח, הם יארזו אוכל בריטי ומים בבקבוקים כדי לשמור על הוד מלכותה בטוחה ובריאה.

המזוודות האהובות עליה

לירח הדבש שלה עם הנסיך פיליפ ב-1947, המלכה אליזבת קנתה סט מזוודות של חברת גלוב-טרוטר. מאז היא משתמשת באותן מזוודות. השמועות אומרות שהמזוודות שימשו בכמה סרטי ג'יימס בונד.

בקבוק מים חמים

לפעמים גם המלכה משתמשת בפתרונות פשוטים וזולים שפשוט עושים את העבודה. על פי ה"דיילי מייל", הוד מלכותה נוהגת לקחת איתה בנסיעה בקבוק מים חמים אותו היא אוהבת להניח בין הסדינים כדי לחמם את המיטה בלילה קר.

דבר אחד היא דווקא לא צריכה

לפני טיסה בינלאומית, הפריט הראשון שכולנו נדאג שיהיה אתנו בנסיעה הוא הדרכון. בניגוד אלינו, המלכה אליזבת פטורה כך. מכיוון שמשרד הפנים הבריטי מוסמך על ידי המלכה להוציא דרכונים בשמה של המלכה, היא עצמה לא מחויבת להציג דרכון בנסיעה. במקום זאת, היא פשוט עונה על שאלות בסיסיות, כמו גילה וכתובתה, כדי לאשר את זהותה. רק בשביל זה שווה להיות מלכה, לא? 🙂

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות