תאילנד עם ילדים: 8 הדברים המובילים לעשות עם המשפחה

תאילנד היא אחד מיעדי החופשה הידידותיים ביותר למשפחות בדרום מזרח אסיה! תאילנד זולה יחסית וקלה לטייול עם ילדים. יש אינספור דברים מהנים לעשות שילדים בכל הגילאים יאהבו, מחיי החוף ופארקי השעשועים ועד לאטרקציות תרבותיות אינטראקטיביות.

1. ברוכים הבאים לבנגקוק

למרות שהיא עשויה להיות קצת הלם תרבותי מלכתחילה, הבירה מציגה היכרות נהדרת עם טיולי משפחות תאילנדיות. בנגקוק היא עיר דינמית, מרתקת ובעלת ערך רב ליהנות ממנה כמשפחה, עם המון דברים לראות ולעשות .

למען קצת הפוגה מרחובות העיר, פנה לפארק לומפיני, שטח ירוק רחב ידיים עם שפע של מתקני משחק, או צאו לסיור מודרך בסירה, חיקרו את התעלות מול נהר צ'או פראיה בבנגקוק, או סיירו בשווקים הצפים מחוץ לעיר.

2. סנסציה בפארק מים

פארקי מים הם דרך אידיאלית להתקרר באקלים הטרופי של תאילנד. תאילנד מתגאה במספר פארקי מים בסטנדרט בינלאומי. במטרופולין של בנגקוק, פארק Siam Amazing הוותיק, כולל לא רק אזור פארק מים עצום, אלא בנוסף, פארק שעשועים נפרד המתאים לילדים בכל הגילאים.

פארק המים Pink Elephant Samui, בקוסמוי, כולל מתקנים באיכות גבוהה המיועדים בעיקר לילדים צעירים, בעוד שפארק המים Splash Jungle של פוקט, מפורסם בשל מגלשות המים הרבות שלו, בגובה 1099 רגל, טיולי 'נהר עצלן', 'בומרנגו' ובריכת גלים מרהיבה.

3. למדו לבשל אוכל תאילנדי ביחד

למדו כיצד לבשל את המתכונים התאילנדיים האהובים עליכם בזמן חופשה. זוהי הפעילות המושלמת עבור המשפחה להשתתף בה יחד, ולשמור על הילדים מרותקים במשך שעות! בתאילנד יש מאות שיעורי בישול ובתי ספר המנוהלים היטב על ידי שפים תאילנדים דוברי אנגלית, בכל יעדי התיירות העיקריים.

מלבד שליטה בטכניקות ומתכונים תאילנדיים מסורתיים, רבים מתחילים בסיור מודרך בשוק מקומי, בו הילדים יכולים לגלות כל מיני תוצרת אקזוטיות וטריות ועשבי תיבול ולסיים בארוחת צהריים . חלק מבתי ספר לבישול יותר משמחים לארח ילדים, או לערוך שיעורים משפחתיים, עם קבוצות קטנות, הפעלות של חצי יום ותפריטי מתכונים המעוצבים עם מנות פחות חריפות והוראות פשוטות.

4. להשתולל בפארק לאומי

תאילנד מתגאה בהרבה פארקים לאומיים יוצאי דופן, מושלמים לילדים. תוכלו לפגוש חיות בר אסייתיות ולהשתתף בפעילויות טבע מפוקחות כגון: טיולי ג'ונגל וטיולי קאנו. ממוקם צפונית לפוקט, הפארק הלאומי קאו סוק, ביתם של כמה מיערות הגשם העתיקים ביותר של כדור הארץ ושם תוכלו להשתתף בפעילויות מודרכות המכסות איתור דובים ונמרים, צפייה בציפורים וטיולי סירה באגם צ'או לארן הציורי.

צפונית לבנגקוק, הפארק הלאומי קאו יאי יספק יום טיול משפחתי מדהים, אם כי אפשר להיערך גם לקמפינג ללילה. אתר מורשת עולמי זה הוא ביתו של אחד מיערות המונסון השלמים הגדולים באסיה, הרים, מפלים ואגמים. פעילויות פנטסטיות הכוללות טיולי הליכה מודרכים או רכיבה על אופני הרים לאורך קילומטרים של שבילים, עם הזדמנויות נהדרות לזהות מאות חיות בר, מיני ציפורים וצמחים, כולל חלק מאוכלוסיית הפילים האסיאתים הגדולה בפארק, כמו גם סיורים בחווה וביקורים בטבע פראי.

5. שנורקל וקיאקים בין דגים טרופיים

תאילנד ידועה באיים הטרופיים בעלי שם עולמי, הממוקמים בעיקר בדרום הממלכה. חופי חול לבנים וטהורים מוקפים במים צלולים כבדולח עם טמפרטורות כמו אמבט, שופעות דגים טרופיים ואלמוגים מרובי צבעים. כל זה מהווה מגרש משחקים טבעי לשנורקלינג ושייט קיאקים בים, שילדים יאהבו. אזורים מדהימים ביופיים, עם מים רגועים, בטוחים ומוגנים כמו גם מערות ומערות נסתרות, ניתן למצוא באזורי תיירות מרכזיים כמו קו פי פי ומפרץ פאנג נגה בים אנדמן וקו סמוי וקו קוד במפרץ תאילנד. הציוד מסופק בקלות על ידי אתרי נופש, או בסיורים מודרכים בסירה.

מטיילים רק אתם ? לחצו כאן למלונות האקסלוסיבים שלתאילנד יש להציע

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות