הסיפור מאחורי תיק בירקין של הרמס

לובה ג’ייקובסון, בלוגרית אופנה ולייפסטייל, בשיחה על תיקי היוקרה הנחשקים ביותר. מתוך התוכנית "החיים על פי נועה תשבי".

תיק יוקרה זה סמל סטטוס של המחזיקה בו. מדובר על מחירים החל מ- 4,000 דולר ויכולים להגיע עד 150,000 דולר. תלוי ממה עשוי התיק – החומרים, אבנים, התוספות והחברה המייצרת. המותגים המובילים – שאנל עם תיק הקווילט, הרמס עם תיק הבירקין. לא כדאי לחכות לסיילים, כי סיילים לא יהיו. המחירים רק עולים. התיק הקלאסי של שאנל עולה כל שנה ב- 15%.

אם החלטת להשקיע בתיק כזה, תוכלי גם למכור אותו במידה ושמרת עליו כמו שצריך.

תיק הקווילט של שאנל

מה התיק הכי נחשק?

בירקין של הרמס. עוצב בהשראתה של השחקנית היפהפייה ג’ין בירקין, אשתו של סרג’ גינזבורג, IT GIRL  בשנות ה- 60′. מחירו מתחיל מ- 10,000 דולר. הוא עשוי מעור תנין ואבזם יהלומים. ויש עליו אפילו ערך בויקפדיה.

בשנת 1981, מנכ”ל הרמס, ז’אן לואי דומא, התיישב בטיסה לצידה של הגברת בירקין. בירקין מיקמה את תיק הנסיעות שלה בתא העליון, אך הוא נפל ותכולתו התפזרה. בירקין חלקה עם דומא את מצוקתה הקשה בכל הנוגע למציאת תיק עור הולם לשימוש ודומא לא נשאר חייב ועיצב לה את תיק חלומותיה והחליט לקרוא לו על שמה.

התיק מגיע במגוון גדלים וצבעים וחומר הגלם העיקרי הוא עורות איכותיים של בעלי חיים – עיזים, יענים ותנינים, הנחשבים ליקרים ביותר (במיוחד תנינים של מים מלוחים להם קשקשים קטנים יותר). המנעול, המפתחות, וידית הנשיאה מצופים זהב, ויש גם כאלה המעוטרים ביהלומים.

הרמס מציעים “טיפול ספא” לתיקים שנעשה בהם “שימוש יתר” וצריכים רענון.

לאחרונה, ביקשה בירקין מהרמס להסיר את שמה מהתיק עקב סרטונים על התעללות והתאכזרות בתנינים.

החלטת להשקיע בעצמך ולקנות את התיק, מה עושים?

מסתבר שזה לא כזה פשוט. תיק בירקין לא נמצא על המדפים. יש 2 אופציות: או להירשם לרשימת המתנה ולחכות שנים עד שהתיק שלך יגיע, או לפנות לסוכנת שתמצא עבורך את התיק. יש נשים שמתמחות בזה ותצטרכי לשלם להן עמלה של 20%.

את התיק לא תקבלי בחנות, רק כשתצאי החוצה. יביאו לך אותו בשושו, כדי שאחרים לא ייראו שקנית.

כשאת לובשת תיק יוקרה, את יכולה לזרוק על עצמך ג’ינס וטישרט לבנה, וזה מספיק.

ויקטוריה בקהאם לובשת בירקין

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות