לאהוב בסטייל: לוקיישנים מושלמים לירח דבש

בזנזיבר, בפיליפינים ובאיטליה: שלושה מלונות מדהימים שיעשו לכם חשק לחופשת אהבה רומנטית במיוחד.

מכירים את זה שפתאום קופצת לכם תמונה באינסטגרם של מלון חלומי ביעד מטורף שפשוט עושה לכם חשק לעזוב הכל, לארוז תיק ולנסוע? ירח דבש זו הזדמנות מצוינת לפרגן לעצמכם חופשה מהסרטים. אז תפסיקו לחלום בהקיץ והתארגנו מראש כדי להבטיח שהחופשה הראשונה שלכם כזוג נשוי תהיה בדיוק כמו הפנטזיה שלכם. בין אם אתם חולמים על ארוחת שף פרטית באי בודד, צלילה עם כרישים, טיול ספארי או חוויה תרבותית, ירח הדבש הוא ההזדמנות שלכם להגשים!
בתור אדריכלית עם תשוקה למלונות מעוצבים, אני נהנית להסתובב בעולם ולחוות את המגוון שיש לו להציע בתחום. הרשו לי לקחת אתכם לכמה מהמקומות היפים ביותר בעולם שם ללא כל מאמץ תמצאו את פריים האינסטגרם המושלם. מוכנים?

פלוואן, פיליפינים, Lagen Island Resort&Spa

מי טורקיז צלולים, חופים לבנים, צוקי ענק וצמחייה טרופית גורמים לפלאוואן להיבחר לאי היפה ביותר בעולם שנה אחר שנה. מלון lagen הוא התגלמות יופיו של האי. בקתות עץ לבנות על המים, על רקע צוקי ענק, צמחיה טרופית מרשימה ובריכת אינסוף הצופה של הים משבות לריזורט מראה קסום ומהפנט. לחיות בסרט- זה כאן!

 תוכלו לשוט בסלי קש על המים בחוף הפרטי של הריזורט, לעשות סאפ, קיאקים, או לצפות בשקיעה משובר הגלים עם קוקטייל טרופי לצד אהוב לבכם. בערב, כשהשמש יורדת, תאורה מלאכותית מעומעמת שוטפת את המתחם ומקנה לו מראה קסום בו תוכלו לצפות בשלווה כשאתם רובצים על הספה המפנקת במרפסת הפרטית שלכם. הישארו מספיק זמן בחוץ כדי לצפות במופע הכוכבים המרהיב היחודי לאזור. ואם יתמזל מזלכם ותזכו לראות כוכב נופל, תבקשו כמובן לחגוג גם את יום הנישואין הראשון שלכם בפיסה האלוהית הזו. בנסוף, המלון מציע ארוחת שף פרטית באי בודד ולא מיושב- וזה יהיה הרגע שתצטרכו לצבוט את עצמכם כדי לבדוק שזה אמיתי. כמה עולה: כ-2,500 שקל ללילה.

נועה גבע פיליפינים
פלוואן, פיליפינים, Lagen Island Resort&Spa

פוסיטאנו, איטליה, Le Sirenuse

ברוכים הבאים לעיירת הנופש והסטייל של הכוכבים. לא סתם בחרו זוגות מפורסמים כמו מארק צוקרברג ואשתו וגם קים קארדשיאן ובעלה (הראשון) לחגוג בה את ירח הדבש שלהם והיא היעד הקייצי המועדף על כוכבי הוליווד הגדולים כמו גווינית’ פאלטרו, ריס וויתרספון ואושיות אופנה וסטייל כמו אוליביה פלארמו. פוסיטאנו היא עיירה ציורית על חוף אמלפי השוכן דרומית לנאפולי שבאיטליה. ארכיטקטורה צבעונית וססגונית ממוקמת בהדרגתיות על צלע הר, ומקנה לעיר מראה חלומי מכל נקודה. כאן, כל תמונה שתצלמו תיראה ממש כמו גלויה.  גולת הכותרת של העיר היא במלון le Sirenuse  ממנו נפרס נוף מרהיב של חבל אמלפי. המלון מעוצב כראוי בסגנון איטלקי מסורתי, ומתבלט בנוף בצבעו האדום הבוהק. בכל חדר, מרפסת אינטימית מעוטרת צמחייה ואריחים דקורטיביים.

בערב, תוכלו להחליט אם לסעוד במסעדת המלון בעלת כוכבי מישלן, או לרדת לאזור החוף המלא במסעדות שיקיות, מוסיקה נעימה ואוירה טובה.

כמה עולה: התענוג אמנם יעלה לכם החל מ- 6,000 ₪ ללילה, לא זול בכלל. אבל היי- מדובר בירח דבש של כוכבים.

נועה גבע . פוסיטאנו, איטליה, Le Sirenuse
פוסיטאנו, איטליה, Le Sirenuse

זנזיבר, Baraza Resort&Spa

האי הקסום, הנמצא ממש מול חופייה המזרחיים של טנזניה הוא אחד היעדים הלוהטים לחופשת ירח דבש עם שיק אפריקאי. מלון בראזה, נחשב לגן העדן של זנזיבר, ובשביל להגשים את החלום האפריקאי תצטרכו להשקיע סך של 3500 שקל ללילה. אתר הנופש מתאפיין בעיצוב סווהילי וריהוט מסורתי. צבעי האדמה השולטים בו מקנים לו תחושה מפוארת ועם זאת חמימה ומזמינה מאוד.

וילות האירוח כוללות עיצוב מסורתי קלאסי ואלגנטי. בכל אחת מהן, בריכת מים עמוקים פרטית וטרסה חיצונית לפינוק מקסימלי. בעיצוב המתחם, בולט מאוד השימוש בשילובי בדים, טקסטורות וצבעים שמעשירים את החלל. באתר הנופש, בריכה חיצונית רחבת מימדים מוקפת בצמחייה טרופית ובאדריכלות מסורתית עם אלמנטים ערביים של קשתות, עיטורים ווילונות שיוצרים אוירה ערבית מפנקת. בירח הדבש האפריקאי הזה, תרגישו לפחות כמו שיחים סעודיים למספר ימים.

נועה גבע זנזיבר
זנזיבר, Baraza Resort&Spa

תוכלו להינות מטיול על החוף החולי הלבן של המלון, או מהפלגה פרטית עם פירות טרופיים ומוסיקה. ואם אתם אוהבי צלילה, למלון מרכז צלילה ברמת 5 כוכבים המאפשר חוויה תת ימית ייחודית.

ארוחת ערב באחת מ-4 המסעדות של המלון המציעות מאכלים מהמטבח הערבי, ההודי והאסייתי. או כמוני, לבחור לאכול אותה על החוף.

כמה עולה: 3,500 שקל ללילה.

נכתב על ידי נועה גבע. לאינסטגרם של נועה 

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות