שתבוא על ראשכם הברכה: כרטיסי ברכה מיוחדים לראש השנה

אם אתם לא בטוחים איך לחדש ולרגש השנה בכרטיסי הברכה לראש השנה, אספנו לכם כמה כרטיסים מיוחדים שיחסכו לכם את כאב הראש

אחרי שהחלטתם היכן אתם מתארחים בראש השנה וקניתם מתנות שוות לכל בני המשפחה, זה הזמן לחשוב על הברכות שתכתבו. מה חשבתם? שהתפקיד שלכם הסתיים בבחירת הסרוויס הנכון או בקניית זר פרחים מושקע? אז זהו, שלא. אבל כדי לא להשאיר אתכם לבד במערכה (ועוד בתקופת החגים!), חקרנו, בדקנו ומצאנו את כרטיסי הברכה המגניבים ביותר שיש לרשת להציע. אז הנה, עשינו לכם כבר חצי עבודה. עכשיו נשאר לכם רק לשרבב כמה מילות “חג שמח” ו”שנה טובה” ואתם מסודרים.

המקוריים

בשבילכם ראש השנה זו עוד הזדמנות להבריק ולשלוח למשפחה, לחברים ואפילו ללקוחות שלכם ברכות סופר-מקוריות ומגניבות. אז הנה כמה ברכות שכבר עשו עבורכם את העבודה

מקופלת, 12 ש”ח

ברכה של מקופלת. צילום: יח”צ

הבינלאומיים

האתר הבא מציע ממים בצורת כרטיסי ברכה משעשעים לראש השנה, אז אם יש לכם קרובי משפחה זורמים בחו”ל, מוזמנים לשלוח להם ברכה מהאתר.

ברכה לחו”ל. צילום: מתוך האתר someecards.com

הטכנולוגים

על האתר Fiverr שמעתם? מדובר בפלטפורמה מדליקה לנותני שירות החל מ-5 דולר בלבד. אז אם מתחשק לכם לשלוח ברכה מיוחדת במינה, למה שלא תבקשו מאחד מהאנשים היצירתיים שם להכין לכם אחת? לדוגמא, תוכלו להזמין ברכת חג אישית, לבקש מהצנחן הנחמד להחזיק ברכה לבקשתכם או לשלוח ברכה מצולמת של ילד ג’ונגל שישיר לכם. רק צריך ללמד אותו את אחד משירי החג ואתם מסודרים…

ברכה מפייבר. צילום: מתוך האתר fiverr.com

הנוסטלגיים

אם אתם מחפשים כרטיסי ברכה מגניבים אבל מעדיפים ללכת על בטוח, למה שלא תבחרו בכרטיסים היפים שמזכירים את הילדות? כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר הנוסטלגיה הישראלית (כן, יש דבר כזה), לבחור ולשלוח!

ברכה נוסטלגית. צילום: מתוך האתר nostal.co.il
ברכה נוסטלגית. צילום: מתוך האתר nostal.co.il

למי שמעדיף את הכרטיס הנוסטלגי בצורה קצת אחרת:

חותם, 32 שקל למזוודה

מזוודות של חותם. צילום: יח”צ

היצירתיים

למה לקנות כשאפשר להכין? בקבוצת הפייסבוק “כרטיסי ברכה ויצירה בנייר” נחשפנו להמון אנשים מכורים לדבר שמשתתפים בסדנאות, ומכינים בעצמם כרטיסי ברכה. עכשיו תורכם!

המשפחתיים

למי מכם שרוצה להפוך את כל עניין כרטיסי הברכה לפעילות משפחתית מהנה עם הילדים.

חג שמח!

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות