החופים הסודיים: החופים היפים שאתם לא מכירים

תנו לבד רגע: בואו לקחת רגע של שקט בחופים סודיים, ממש כאן בישראל

ארץ ישראל אמנם קטנה מאוד ביחס לעולם, אבל היא מסתירה בתוכה לא מעט חופים סודיים שכדאי מאוד להיות בהם. אנחנו כאן כדי לגלות לכם את כל מה שצריך, כדי שלא יהיה מצב שתפספסו אותם.

אתם הולכים להיות מופתעים ממה שתקראו עכשיו כי החוף הסודי הזה נמצא באזור המרכז, במקום שלא הייתם חושבים עליו.. בת ים.

מרוב שהחוף הזה סודי תוכלו להגיע אליו בשעות הבוקר ועד שעות הצהריים המוקדמות ולהיות שם כמעט לבד. מי שיהיה אתכם שם אלה רק היונים שמגיעות כדי לתפוס קצת שקט.

קבלו המלצה מאיתנו ולכו לגלות את החוף הזה לפני כולם. מבטיחים לכם שתהנו מתחושת בדידות מושלמת, עד כדי כך שלא תספרו עליו לאף אחד אחר. כי מה יותר כיף מלהרגיש כאילו החוף נוצר במיוחד בשבילכם.

הדרך הקלה להגיע היא מצומת הרחובות יפת ותחילת רחוב בלפור הבת-ימי. משם בכיכר תפנו שמאלה ותוכלו לרדת אל החוף.

נמשיך לאזור הדרום ונגלה לכם עכשיו את אחד מהחופים הכי לא מוכרים.

כדי להגיע לחוף תצטרכו ללכת ברגל אבל אין לכם מה לדאוג, החוף הזה שווה כל צעד.

זהו חוף טבעי שלא נמצא ליד מלון וקוראים לו חוף שאנטיוכוס או בשמו הקליל חוף השאנטי והוא נמצא בים המלח.

ורוצים לשמוע עוד משהו? יש בחוף הזה את כל מה שאתם צריכים. חול נעים לבן ורך, מים מינרליים טבעים ונקיים, בוץ כדי למרוח על הגוף וגם מקום של מעיין עם מים מתוקים שנמצא כמה מטרים מהחוף כדי שתוכלו לשטוף את המלח מתי שרק תרצו.

ניתן להגיע לחוף הזה דרך כביש 90, תוכלו לכתוב בwaze  צומת מצוקי דרגות. לאחר שתעברו את המחסום תוכלו לחנות בחנייה מסודרת, לקחת אתכם את הציוד הנדרש ולרדת לחוף בשבילים המונגשים.

כשתרדו לאזור ים המלח לכו בעקבות העצים והשיחים הירוקים, בערך כרבע שעה, ואז תגלו את החוף שעליו דיברנו.

נסיים באזור הצפון ששם יש אין ספור חופים, אבל יש חוף אחד שכמעט אף אחד לא מגיע אליו ואפילו השם שלו מיוחד יחסית לשמות החופים האחרים. הוא נקרא – שמורת ים שבי ציון בוסתן הגליל, בין עכו לשבי ציון פרוסה רצועת חוף עוצרת נשימה שיש בה גם טבע, גם נוף וגם היסטוריה. יש שם טיילת סודית שמחכה שליום שיסללו אותה, אבל עד אז מי יכול לחכות? אנחנו רוצים שתהנו ממנה כבר עכשיו.

כמו כן, החוף בנוי משברי קונכיות והמראה שלו ייחודי ואחר מכל השאר.

גם בחוף הזה, אין כמעט אנשים ותוכלו להרגיש בו לגמרי לבד.

איך תגיעו אליו? סעו על כביש 4 לכיוון צפון וקצת לפני שתגיעו ללוחמי הגטאות פנו שמאלה למחנה שרגא, משם ממשיכים לכיוון הים ומגיעים לחוף.

קרדיט: Shutterstock

חוף סודי לשקט אינסופי

לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה להיות שעה לבד, דקה לבד, בלי שאף אחד יפריע לנו. אבל איפה כבר נהיה באמת לבד? בכל מקום יהיו עוד כמה אנשים ואז הלבד הוא לא באמת לבד.

אנחנו יודעים שהיום השקט נהיה מצרך נדיר. ומה בסך הכל ביקשנו? משהו פשוט יחסית, קצת שקט.

ערוץ הטיולים מביא לכם את החופים הסודיים שבאמת תהיו בהם לבד ותקבלו את השקט שלכם. אז קחו את עצמכם לשם, אולי תיקחו גם מישהו שאתם אוהבים, תקשיבו לשקט, מקסימום לרעש הגלים ותהנו מהרגעים האלה.

קרדיט: Shutterstock

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות