הערים הכי שוות בעולם לחגיגות השנה האזרחית 2024

מתכננים לטוס לחו"ל בסילבסטר? הנה המקומות הכי טובים בעולם לחגוג בהם את כניסת שנת 2024.

חגיגות ערב ראש השנה האזרחית הן תמיד מרגשות, במיוחד בחו"ל שם חגיגות הכריסמס משתלבות עם חגיגות השנה החדשה והאוירה היא קסומה במיוחד.  בחרנו עבורכם את היעדים השווים ביותר בעולם לחגוג בהם את ערב השנה החדשה 2024.

פריז, צרפת

בפריז , עיר האורות, תמיד כיף לחגוג עם הרומנטיקה שבאויר והאורות שמאירים את העיר מידי לילה, ובערב השנה האזרחית החגיגות הופכות למרהיבות עוד יותר. פריז היא המקום המושלם אם אתם מחפשים לחגוג עם בן/בת הזוג את כניסת השנה האזרחית החדשה.

צפו במופע זיקוקים המרהיב שמתקיים שמתקיים במגדל אייפל, לכו לשדרות שאנז אליזה שם מתאספים אלפי חוגגים, לכו אל מולן רוז' וצפו בהופעה עוצרת נשימה של אמנים, ומוזיקאים או במופע קברט, ואם אתם מחפשים מסיבה טובה, אז לכו למועדון Rex, שהוא אחד המקומות הפופולריים לחגוג בהם את ערב השנה החדשה.

שדרות שאנז אליזה, פריז . תמונה: AdobeStock

ריו דה ז'נרו, ברזיל

ריו דה ז'נרו ידועה במסיבת החוף הענקית שמתקיימת בערב השנה האזרחית בחוף קופקבנה האייקוני עם יותר מ-2 מיליון איש, מוזיקה ריקודים וכמובן מפגן זיקוקים מרהיב .

לאחר הזיקוקים, קיים שם מנהג לקפוץ שבעה גלים ולהביע שבע משאלות. אנשים גם מציעים פרחים ונרות צפים לאלה "למנז'ה" ומבקשים משאלות לשנה החדשה. כדאי גם להזמין מקום באחת המסעדות הממוקמות על החוף כדי ליהנות מסעודה באוויר הפתוח תוך כדי הנאה ממופע הזיקוקים המשגע.

דובאי

בדיוק בחצות בערב השנה החדשה, מתאספים רבים על קו המים של מזרקת דובאי כדי לחזות בתצוגה המדהימה של אור וקול בבורג' ח'ליפה ובמופע האור והמים במזרקת דובאי. מדובר במופע זיקוקים מרהיב שלא כדאי לפספס. ואם אתם כבר שם כדאי גם להזמין שולחן בכל אחת מהמסעדות הפזורות על קו המים כדי לחגוג בסעודה מענגת וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה בו זמנית.

ניו יורק, ארצות הברית

אין מי שלא מכיר את חגיגות השנה האזרחית האייקוניות שמתקיימות מידי שנה בטיים סקוור בניו יורק. מאות אלפים מגיעים לכיכר לחגיגה המרכזית של השנה החדשה, כדי לצפות במופע זיקוקים, הופעות חיות וכמובן בכדור המראות המואר שנופל בדיוק בחצות. ומעבר לחגיגה בכיכר, בניו יורק תמצאו אינסוף אפשרויות בילוי ומסיבות נהדרות לחגיגות בערב.

אינסברוק, אוסטריה

החל משעות אחר הצהריים של ה-30 בדצמבר, הרחובות ההיסטוריים של העיר העתיקה של אינסברוק הופכים למרכז של אטרקציות וחגיגות לכל הגילאים, צעירים ומבוגרים כאחד. בערב השנה החדשה, יש מופע זיקוקים מול בית המוזיקה. גם ספורטאים רבים מגיעים לאינסברוק כדי להשתתף בריצת ראש השנה. באירוע הזה מתקיימות תחרויות ופעילויות לכל המשפחה.

חגיגות ערב השנה החדשה באינסברוק אוסטריה. צילום: AdobeStock

אמסטרדם, הולנד

באמסטרדם מתקיימות בערב השנה החדשה חגיגות ענק בכיכרות המרכזיים כיכר דאם, ניומרקט ורמברנדטפליין. בנוסף יש ברחבי העיר שפע של מועדונים מגניבים שעורכים מסיבות ענק. כמה מהפופולריים כוללים את: Club NYX ומועדון Encore. בנוסף יש את  Skylounge או Floor17, שם תוכלו לחגוג עם נוף פנורמי של העיר מלמעלה. לפי המסורת המקומית, בדיוק בחצות ערב ראש השנה ההולנדים נוהגים לאכול מאכל בשם "אויבולן" – כדורי בצק שטוגנו בשמן עמוק ומעליהם בדרך כלל אבקת סוכר או שוקולד. חפשו רוכלי רחוב שמוכרים אותם ברחבי העיר, ותיהנו עם שוקו חם או כוס שמפניה. 

לונדון, בריטניה

בלונדון תוכלו לחזות במראה המרהיב של הזיקוקים מעל נהר התמזה. כדי לצפות בזיקוקים מאזור ההקרנה הראשי תצטרכו לשלם אך תוכלו להתפעל מהזיקוקים בחינם ממקומות אחרים כמו אלכסנדרה פאלאס, פרימרוז היל ופארק גריניץ'.

לונדון
לונדון ברידג'. תמונה: AdobeStock

ולטה, מלטה

במלטה אירוע הסילבסטר המרכזי "'NYE Valletta Variety Show" נערך בכיכר סנט ג'ורג'. אם אתם מעדיפים לחגוג בארוחה טובה, במלטה תמצאו שפע מסעדות שמציעות תפריט חגיגי לכבוד השנה החדשה – רק הקפידו לשריין מקומות מראש.

סידני, אוסטרליה

אחד היעדים הטובים והפופולריים ביותר לחגוג בהם את ערב השנה החדשה, הוא סידני שבאוסטרליה. בערב בשנה האזרחית, מגיעים יותר ממיליון איש כדי לחזות במופע הזיקוקים הגדול ביותר בעולם לאורך חוף נמל סידני מעל גשר הנמל המפורסם של סידני ובית האופרה המפואר של סידני . מופע זיקוקים ראשון מתקיים בשעה 21:00, והמופע השני בחצות.

 צ'אנג מאי, תאילנד

חגיגות ערב השנה החדשה בצ'אנג מאי הן בהחלט משהו מיוחד. אלפי מקומיים ותיירים מתאספים לאורך גדות נהר הפינג ובחצות משחררים מעלה פנסי נייר מוארים שמקשטים את השמיים באורות מרהיבים כדי לחגוג את סוף העבר ולהבטיח מזל טוב לעתיד . גם מופע זיקוקי דינור יוצר תפאורה מרהיבה לחגיגות. בעיר הקסומה תוכלו בערב השנה החדשה ליהנות גם מחיי הלילה, חגיגות רבות וממגוון המסעדות באזור.

לאס וגאס, ארצות הברית

וגאס היפה, שגם ביום יום גדושה בפאר וההדר של המלונות המפוארים והאורות המסנוורים, הופכת בערב השנה האזרחית למרשימה עוד יותר. לאורך הסטריפ המוכר, מתקיימת מסיבת רחוב ענקית עם אלפי חוגגים, בדיוק בחצות מופעי זיקוקים מרהיבים, ובכל המלונות מתקיימות מסיבות חגיגיות.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות