הליכה לנפש: לאמץ שגרת הליכה חדשה

עובד כמו מדיטציה וגם שורף קלוריות. איך לשפר את איכות החיים שלנו ללא עלות כספית וגם לשפר את הבריאות הפיזית באותו הזמן.

חיי היום יום שלנו מלאים בהמון דברים שיכולים להכביד עלינו, לחץ בעבודה, מצב משפחתי, ריבים עם נציגי שירות בטלפון ומה לא.

לפעמים הדברים הקטנים האלה הופכים לקצת יותר גדולים והם מקשים עלינו לעבור את השבוע בשלווה, בעולם של היום קיימות לא מעט אפשרויות כדי להקל על המצב הנפשי שלנו אשר לעיתים יכול להרגיש כמו ילד קטן ועקשן שאכל יותר מידי סוכר.

מדיטציה, פסיכולוג, מכון כושר ואפילו טיפול בשמנים ארומטיים יכולים להרגיע את הילד המשתולל אך לרוב בשיטות הללו קימות המון מגבלות, חלקן בעלי עלות כספית לא קטנה וחלקן פשוט צורכות המון מאמץ לביצוע.

אבל מה אם הייתי אומר לכם שיש דרך קלה וחינמית לשפר את איכות החיים שלכם? אני מדבר על הליכה ! הדבר הזה שהיינו עושים פעם לפני הקורקינט החשמלי, התחביב הלילי שאנו מבצעים בין חדר השינה למקרר.

הליכה מספקת את הטוב משני העולמות. היא מציעה את היתרונות הפיזיים של פעילות גופנית וגם עושה שיפור של הרווחה הרגשית שלכם. למעשה, הליכה סדירה יכולה לעזור להקל על תסמינים הקשורים למצבים נפשיים כרוניים ולגרום ל:

שינה יותר טובה.

הפגת מתחים.

שיפור במצב הרוח הכללי.

הגברת אנרגיה.

הקלה בחרדות וכו'

אז איך אני משלב הליכה בלוז שלי?

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל שגרת הליכה חדשה היא להתחיל בקטן ולבנות בהדרגה סיבולת. אז לפני שאתם יוצאים לטיול ארוך, עשו טיפה מתיחות כדי להתחמם. התחילו בקצב שמרגיש לכם רגוע.

 לקראת סוף ההליכה, תנו לעצמכם זמן להאט, לחשוב ולנער מכם כל הרגשה רעה שנדבקה במהלך היום, אתם יכולים לחזור מהעבודה ברגל, ללכת בפארק השכונתי או אפילו לעשות סיבוב בשכונה שלכם, אולי תגלו משהו חדש שנפתח בסביבה או אפילו על עצמכם.

עקבו אחרי ערוץ הבריאות

0 תגובות