סקסי מדי: קמפיין ההלבשה התחתונה במידות גדולות שנפסל לשידור

פרסומת להלבשה תחתונה למידות גדולות שנפסלה לשידור בארה”ב, בטענה שהיא “סקסית מדי”.

בימים בהם נידונה שוב ושוב סוגיית דימוי הגוף הנשי האידיאלי, המקובל בתקשורת ובעולם הפרסום. המודל השני הזה מציג רזון, קיצוני לפעמים, הוא משפיע על תפיסת העצמי ודימוי הגוף של נערות ונשים צעירות, ועל הנטייה שלהן לפתח הפרעות אכילה. מותג ההלבשה התחתונה למידות גדולות, Lane Bryant, יצר פרסומת שנפסלה לשידור בארה”ב, בטענה שהיא “סקסית מדי”.

בסרטון שנקרא “הגוף שלי”, מככבות דוגמניות מלאות, כולל הדוגמנית אשלי גרהאם, שכיכבה כבר גם על שער מגזין בגדי הים היוקרתי, ה”ספורטס אילוסטרייטד”.

יצרני הפירסומת מתארים אותה כ- 30 שניות של העצמה נשית וחגיגת הגוף הנשי, על כל גדליו וצבעיו, ומבלי להתנצל אפילו לרגע על כל קילוגרם וקילוגרם. במהלך הפרסומת, מציגות הדוגמניות את יתרונותיו וחוזקותיו של הגוף הנשי, כמו סקסאפיל, חוזק והיכולת להניק.

תכני הפרסומת נפסלו לשידור טלוויזיוני ברשתות השידור המרכזיות בארה”ב, ה- NBC וה- ABC, בטענה שהם סקסיים מדי.

פסילת הפרסומת עוררה סערה גדולה, בטענה כי מדובר באפליה כלפי נשים במידות גדולות יותר מסטנדרט הרזון השולט בעולם הפירסום, וכי לו היו מציגות דוגמניות רזות את אותה הפרסומת בדיוק – היא היתה עוברת את מגבלות הצנזורה ללא בעיה.

אשלי גראהם, מתוך הפרסומת השנויה במחלוקת…

עבור אשלי גראהם זו אינה הפעם הראשונה שהיא עומדת במרכז דיון ציבורי כזה. לפני מספר שנים נפסלה פרסומת נוספת שלה, לאותו מותג הלבשה תחתונה, מאותם טיעונים בדיוק.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות