בשנים האחרונות כולנו הפכנו ללקוחות מודעים יותר, אנחנו שמים לב לפרטים שלא
שמנו לב בעבר, משתדלים להיות צרכנים חכמים, בודקים, משווים ומבינים איפה באמת
הושקעה מחשבה רצינית. גם עולם המלונאות אימץ את המגמה והיום יותר מתמיד ישנה
מודעות גדולה לחוויה הכוללת שמקבל הלקוח הנופש מרגע שהוא נכנס למלון ועד שהוא
מסיים את החופשה. פנינו לסילבי כהן גבאי מנכ”לית מלון כרמים מקבוצת מלונות
היוקרה של ישרוטל בכדי להבין את התהליך שעומד מאחורי עיצוב אווירה במלון.