בואו ללמוד על שגרת האימונים של הסלבס המובילים בעולם

אדל, קלואי קרדשיאן וג'ניפר לופז – כולן מציגות גזרה מעוררת קנאה. אז איך הן עושות את זה? בדקנו את סודות הכושר שלהן.

זה לא סוד שסלבס רבים נוטים לפתח שגרת אימונים מפרכת במיוחד, על מנת לשמור על הבריאות ועל הגזרה. אין ספק שכיף לנו להציץ לחיים של היפים והמפורסמים, ותמיד נשמח לדעת עוד על שגרת היום יום שלהם. ריכזנו עבורכם את שגרת האימונים של כמה סלבס, שכולנו נוכל ללמוד מהן – ואולי אפילו להסיק מסקנות לשגרת האימונים האישית שלנו. אז נעלו נעלי ספורט – אנחנו מתחילים.


הזמרת אדל – המהפך הגדול ביותר בשנים האחרונות

הזמרת והיוצרת אדל עשתה מהפך אדיר בשנים האחרונות, כאשר השילה ממשקלה קילוגרמים רבים ועשתה שינוי כולל בשגרת החיים שלה. היא הפסיקה לעשן, נכנסה למערך אכילה חדש והפסיקה לצרוך סוכרים, וכמובן גם נכנסה לשגרת אימונים נוקשה מול המאמן שלה – פיט.

פיט גרסימו, המאמן האישי של אדל, דוגל בשיטת אימונים שהופכת את האימון לשעה של מחויבות עצמית, העשרה עצמית ופעילות טיפולית של ממש. הוא טוען כי זו היא שעה של טיפוח אישי ודאגה לעצמנו ולבריאות שלנו.
הוא בנה עבור אדל תוכנית אימונים המורכבת מאימוני משקולות ואימוני אירובי משולבים, כאשר 3-4 מתוך האימונים השבועיים הינם אימוני משקולות, ורק 2-3 הם אימוני אירובי טהורים. האימונים מורכבים ממגוון רחב של תרגילים דוגמת שכיבות שמיכה, סקווטים, תרגילי מתח, מקבילים וכיוצא בזאת. בנוסף, ההמלצה הרווחת של פיט היא להישאר פעילים גם מחוץ לשעות האימון, ותמיד לדאוג להזיז את הגוף כמה שיותר עבור בריאותנו ושימור ושיפור התוצאות. כך למשל, לטפס במדרגות במקום לעלות במעלית. אם זה עבד לאדל – זה יעבוד גם לנו.


ג׳ניפר לופז – להיות בת 50 ולהרגיש בת 20

אין ספק שג׳ניפר לופז היא, איך נאמר, סיוט לא קטן לכולנו. היא נושקת לגיל חמישים אבל נראית טוב מאי פעם, עם גזרה חטובה ומעוררת קנאה, יכולות ספורטיביות עצומות וחיוניות מטורפת שנשמח לסגל גם לעצמנו. איך זה בעצם קורה? ובכן, הגנטיקה משחקת תפקיד, אך היא ממש לא הכל.
ג׳ניפר לופז האלוהית מקפידה על צריכת מים. חשוב לזכור שצריכה של מים בכמות מספקת וסבירה היא בעלת יתרונות רבים: (הכמות תלוית אדם אך ככלל ההמלצה היא בין שניים לשלושה ליטרים ביום). צריכת מים נאותה משפרת את מראה העור, מחדשת את התאים ותורמת למטבוליזם (חילוף החומרים). היא מזרזת ומשמרת תהליכים חשובים בגוף ומסייעת גם לירידה במשקל, גם לחיטוב וגם לאנרגיה הזמינה שהגוף מספק לנו.

בהקשר לשגרת האימונים, המלכה לופז מתאמנת על פי הדיווחים בין 3 ל-4 אימונים בשבוע, שמתמקדים בהעלאת הדופק. אל תשכחו שג'יי לו היא רקדנית מקצועית – אז היא ממש לא חוששת להעלות את הדופק לא לעצמה ובטח שלא לקהל המעריצים שלה.
התרגילים המומלצים משגרת האימונים של לופז כוללים: סקוואטים, שכיבות סמיכה בסגנון ״ספיידרמן״ – שבהן מחליפים בקפיצה בין רגל אחת לאחרת, סקוואט נמוך בשילוב הליכת פלטפוס רחבה, לאנג׳ים (בדגש על לאנג׳ אחורי) וכן עליות פלאנק. אז חזקו את השרירים וצאו לאימונים!


קלואי קרדשיאן – מנטורית עולמית לשגרת חיים בריאה

קלואי קרדשיאן לגמרי עשתה את זה ובגדול. האחות האמצעית של המשפחה עשתה שינוי בריאותי מקיף בחייה. היא השילה קילוגרמים רבים ממשקלה וסיגלה לעצמה שגרת אימונים עוצמתית במיוחד. היא הפכה למנטורית משמעותית לבריאות וכושר ברחבי העולם, ואפילו השיקה סדרה על המהפך בחייה.
שגרת האימונים של קלואי כוללת תרגילי עיצוב וחיטוב רבים, לרבות ג׳אמפינג ג׳קס, דד-ליפטים, שכיבות סמיכה, סקוואטים, תרגילי סופרמן, כפיפות מרפקים ועוד רבים וטובים. את כל אלו קלואי משלימה עם אכילה מאוזנת ונקיה לפי תפריט ייחודי לצרכיה.

אז הינה לכם טיפים מהטובות ביותר לשגרת אימונים נכונה ואורח חיים בריא ומאוזן. לנו נותר לאחל לכם הרבה הצלחה!

עקבו אחרי ערוץ החיים הטובים

0 תגובות

אולי יעניין אותך גם: