טוב לדיאטה: איך מכינים פופקורן עם מינימום שומן?

פופקורן ביתי הוא טעים ואפילו בריא וטוב לדיאטה. אז איך מכינים פופקורן בבית עם מינימום שמן?

אין כמו פופקורן, בבית בערב, כחטיף מול הטלוויזיה, טעים ואפילו בריא.

מסתבר שבגרגירי התירס המבוקעים על ידי חימום יש המון סיבים תזונתיים, יחד עם זאת, יש הרבה דרכים להכין אותם, חלקן אינן בריאות והורסות את הערכים התזונתיים שלו.

אחת הדרכים הלא מומלצות היא הכנת הפופקורן התעשייתי שבא בשקיות מוכנות מראש לחימום במיקרו. בתוך השקיות התמימות הללו מתחבאים שומן טרנס וכמות קלוריות גבוהה. יתרה מזאת, התגלה כי חומצה מסויימת שמוסיפים לשקיות התעשייתיות מתפרקת כאשר השקית מתחממת ולאחר מכן נספגת לתוך הדם והיא בפרוש מסרטנת,  אז אני הפסקתי לחלוטין עם הקופסאות המוכנות למיקרו.

גרגירי התירס בבסיסם בריאים מאד. הם דלי שומן ועשירים בפחמימות ולכן כדאי לשמור עליהם כך, הדרך הכי טובה והכי מומלצת היא לחזור לאיך שהיינו מכינים אותם פעם.

לוקחים סיר עם שלוש כפות שמן זית, מחממים עם מכסה ומוסיפים ארבעה גרגירי פופקורן. שהם מתפוצצים מוסיפים את יתר הגרעינים שקנינו ומלח לפי הטעם האישי. מכסים ומנענעים את הסיר קלות כדי שהם יתפזרו בשכבה אחידה, מחממים על אש בינונית ושומעים את הפיצפוצים. אני אישית מתה על הרעש שלהם בסיר. שנגמרים הדי הרעמים, פותחים את הסיר וטורפים. הכי בריא , הכי מומלץ.

כמובן שאתם יכולים להוסיף מעט חמאה או טימין, גרידת לימון ואפילו קרמל מתוק , יש אינספור טעמים שאפשר להוסיף לפופקורן שלכם , כמעט כל מה שאתם אוהבים ובא לכם שהופכים את החטיף לנשנוש מעולה ומושחת.

עקבו אחרי ערוץ האוכל

0 תגובות