ירח דבש בתאילנד: יעדי חלומות 2022

מחפשים התחלה ייחודית ומאושרת לחיי נישואים? הזמינו ירח דבש יוקרתי בתאילנד! עם היופי הטבעי המגוון שלה, האיים והחופים ברמה עולמית, המורשת התרבותית, האירוח האגדי ועוד הרבה יותר, תאילנד האקזוטית היא לא רק אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם אלא אחד ממוקדי ירח הדבש הפופולריים ביותר באסיה.

ירח הדבש בתאילנד הוא למעשה זול באופן מפתיע, עם אירוח יוקרתי שמספק ערך רב כך שתוכלו להרשות לעצמכם להתפנק בהרפתקה של פעם בחיים. מכיוון שתאילנד היא מדינה גדולה, מומלץ להיצמד לשלושה עד ארבעה אזורים, ולמקסם את הזמן שלכם במקום לנסוע ממקום למקום.

אנו מציעים שלושה יעדי ירח דבש בתאילנד: הבירה המרגשת: בנגקוק, האזור הצפוני של תאילנד השופע תרבות וטבע, ואי טרופי מדהים בדרום להירגע לחלוטין. לא משנה מה הסדר, קל לטייל ברחבי תאילנד, הודות למערכת תשתית מעולה וטיסות פנים משדות תעופה בינלאומיים בכל היעדים שנבחרו כאן בכתבה.

בנגקוק (3 עד 4 לילות)

רוב הטיסות הבינלאומיות נוחתות בבנגקוק. בנגקוק מהווה עיר התחלה או סיום הגיונית לירח הדבש האסייתי שלכם.

בלו את הימים הראשונים של ירח הדבש שלכם בהנאה מקניות ברמה עולמית, אוכל רחוב וסעודה בכוכבי מישלן, שווקים צפים, מקדשים בודהיסטים ואטרקציות מרכזיות. לרגעים רומנטיים בלתי נשכחים, התפנקו עם עיסוי זוגי כדי לנצח את הג'ט-לג ואיך לא – שקיעה בגוון ארגמן בבר מפואר על הגג או בנקודת ציון על שפת הנהר.

בשעות הלילה, טיילו בשטחים הארמון הגדול המפואר, או צאו לשייט בארוחת ערב לאורך נהר צ'או פראיה; דרך יוקרתית לחוות את המראות המפורסמים ביותר של בנגקוק, כולם מוארים, תוך כדי הנאה ממטבח תאילנדי אותנטי וממופע ריקוד מסורתי.

מלון מומלץ: סיאם בנגקוק (The Siam Bangkok)

מלון חד פעמי בסגנון מורשת שמחבר בצורה חלקה השפעות תאילנדיות קלאסיות ואסתטיקה בסגנון ארט דקו. המלון, שלכאורה פוקדים את בני המלוכה התאילנדיים, מעוטר באוסף פרטי עצום של עתיקות ויצירות אמנות.

צפון תאילנד (5 עד 6 לילות)

צ'אנג מאי (2 עד 3 לילות)

העיר השנייה בגודלה בתאילנד, שוכנת בעמק נהר מוריק מוקף בהרים מיוערים, המשדר תחושה של עיירה פרובינציאלית מובהקת. צ'יאנג מאי, הידועה בתור "שושנת הצפון", היא מקום מושבה לשעבר של ממלכת לאנה העתיקה ואחד ממרכזי התרבות והדת החשובים ביותר בתאילנד.

המשיכה העיקרית של צ'אנג מאי הפופולרית היא העיר העתיקה המרכזית, עם החומות ההיסטוריות, מורשת לאנה וכמה ממאות המקדשים המדהימים של צ'אנג מאי.

צ'יאנג מאי מתגאה בכמה משווקי הלילה הטובים ביותר של תאילנד, עם התמקדות במלאכת יד של שבט גבעות ומתגאה בסצנת אוכל תוססת, עם אוכל רחוב צפון תאילנדי מהשורה הראשונה (מקום טוב לקחת בו שיעור בישול תאילנדי יחד).

מלון מומלץ: 137 Pillars House

המלון בנוי מעץ טיק משוחזר בקפידה למקורותיו מהמאה ה-19 אך מצויד בנוחות מודרנית יוקרתית, וספוג בהיסטוריה. מלון בוטיק מהמם זה מעורר קסם ואלגנטיות מהעולם הישן, מגיע עם אווירה של מבוגרים בלבד ומציע חבילות מפנקות לירח הדבש.

מעבר לכך, האזור הכפרי השופע מציע ערימות של אטרקציות כמו: טרקים, גולף, מקלטי פילים וראש הר דוי סותפ, אחד מהאתרים הבודהיסטים הקדושים ביותר בתאילנד שחושף נופים פנורמיים של העיר.

צ'אנג ראי ומשולש הזהב (2 עד 3 לילות)

האזור הצפוני העליון והנידח ביותר של תאילנד, מחוז צ'יאנג ראי, הוא יעד נופש פופולרי בזכות הג'ונגל המהביל והנופים ההרריים העטופים בערפל ומשולש הזהב האגדי ("Sop Ruak") – הנקודה שבה נהרות רואק ומקונג ושלוש מדינות, תאילנד, מיאנמר ולאוס – כולם מתכנסים.

הפעילויות האהובות כיום באזור היפה והשקט הזה : טרקים לכפרים של שבטי גבעות, ביקור במטעי תה וטיולים בנהר בסירות ארוכות זנב הנסחפות עמוק לתוך משולש הזהב.

מלון מומלץ: מחנה הפילים והריזורט של Anantara משולש הזהב

לאלה שאוהבים רומנטיקה על הצד הפראי,בוטיק אננטרה מציע מפלט מבודד בג'ונגל לירח דבש של אסקפיזם טהור וזיכרונות ייחודיים.

הבוטיק מעוטר בחמישה כוכבים ופרסים. הוא יושב על רכס מיוער בצד התאילנדי של משולש הזהב, ליד נהר המקונג. בתוך יער במבוק טבעי קסום, גנים ילידיים ושדות אורז מוריקות. הבוטיק הכפרי והאלגנטי הזה חדור באווירת 'אפריקה' מעוררת קנאה, מהבר בסגנון קולוניאלי קלאסי ועד חדרי האירוח והסוויטות היוקרתיים בהשראת ממלכת לאנה.

האיים הדרומיים (6 עד 7 לילות)

תאילנד התברכה באינספור איים אידיליים וחופי חול לבן, רובם ממוקמים בדרום תאילנד ונגישים בקלות על ידי שדות תעופה אזוריים. אחרי חוויות העיר המנוגדות והפראיות הצפוניות, טוסו דרומה לבחירתך באי טרופי, שבו תוכלו להירגע באמת לאחר ההתרגשות של הנישואין והטיולים בתאילנד.

אפילו כאן יש אפשרויות מגוונות, בהתאם למה שאתם מחפשים, כאשר רוב האיים ממוקמים מול קו החוף הדרום מערבי של תאילנד בים אנדמן עוצר הנשימה.

פוקט

מדורגת כאחד מיעדי החופים המובילים בעולם, מציע יותר מ-30 חופים מדהימים, בדרך כלל תבנית מושלמת לגלויה של חולות לבנים ומי תכלת שקופים המספקים שפע של ספורט מים ואתרי נופש ברמה הגבוהה ביותר על חוף הים. מעבר לכך, תוכלו ליהנות מההרפתקאות בים אנדמן שמסביב, כולל צלילה והפלגות בסירות ברמה עולמית, מלבד חקר תרבות וסיורי טבע.

מלון מומלץ: קימאלה (Keemala)

קימאלה, בדירוג חמישה כוכבים מציע מקלט רגוע וייחודי באמת לירח דבש, הרחק מההמונים. ילדים מתקבלים בברכה, אבל אתר הנופש הייחודי הזה מתאים ללא ספק לבני נוער מבוגרים ומעלה. טיפ מאיתנו: הזמינו את חבילות ירח הדבש הכוללות של אתר הנופש.

Phang Nga Bay & Koh Yao Noi

קאו לאק היא רצועה של 12 קילומטרים של חופים מקסימים המגובים בהרים מכוסי ג'ונגל, שם שורה של אתרי נופש צנועים הנותנים מענה למי שמחפש שלווה וטבע. לחלופין, האי הבתולי יאו נוי, הממוקם בשולי מפרץ פאנג נגה, מציג מספר אפשרויות אידיאליות של חמישה כוכבים לבריחה האולטימטיבית לירח הדבש. הרחק מהמוני המטיילים היום, האי המנומנם הזה, המאוכלס בדלילות, הוא ביתם של כפרי דייגים, מטעי קוקוס וחופי חול לבן נטושים וטהורים, מוקפים בשוניות אלמוגים.

מלון מומלץ : The sarojin

אתר נופש בוטיק עטור פרסים זה לאורך קו החוף של קאו לאק, מהווה את המפלט הטרופי המושלם עבור רומנטיקנים חשוכי מרפא – ילדים מתחת לגיל 10 אינם מורשים להישאר. מגורי אירוח מפוארים ופרטיים ממוקמים בשבעה בניינים נפרדים דו-קומתיים, כל אחד מוקף במקלטים בוטניים מלאים בגני עשבים ועצים ילידיים.

לעוד אתרי הנופש יוקרתיים בתאילנד לחצו כאן

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות