פסטיבלי המוזיקה הכי שווים באירופה

אמנים מהצמרת הראשונה, מוזיקה טובה, במות ענק עם הופעות חיות, ריקודים לתוך הלילה ואנרגיות מטורפות – ברחבי אירופה יש לא מעט פסטיבלי מוזיקה שווים שמושכים אליהם מידי שנה עשרות אלפי תיירים מרחבי העולם לחגיגות ענק . קבלו את רשימת פסטיבלי המוזיקה הכי שווים.

טומורולנד – Tomorrowland

הטומורולנד נמצא בראש רשימת הפסטיבלים של כל חובבי מוזיקה. הפסטיבל, שמתקיים בעיירה בום שבבלגיה, מושך אליו מידי שנה עשרות אלפי תיירים. מדובר בפסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול ביותר עלי אדמות עם הליינאפים הכי שווים שיש מכל הז'אנים – EDM, האוס, טכנו, הארד סטייל, דראם אנד בס, טראנס ופופ עם האמנים המובילים של כל ז'אנר שהופיעו על עשרות במות.

איפה? העיירה בום, בבלגיה.

מתי? במהלך חודש יולי.

גלסטונברי Glastonbury

פסטיבל גלסטונברי הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה ואמנויות הבמה המפורסמים בעולם (אם לא המפורסם ביותר). הוא מושך אליו יותר מ-150,000 אנשים ל-3 ימים של חגיגות ענק של מוזיקה ונופעות.

הליינאפ מתהדר בשמות הגדולים ביותר וכולל כמעט כל ז'אנר על פני הספקטרום, מרוק ופופ ועד האוס מינימלי, טכנו ותופים-אנד-בס.

בין האמנים שנכללו בליינאפ הפסטיבל ביוני 2022: בילי אייליש, פול מקרטני, קנדריק למאר, דיאנה רוס, בורנה בוי, הרבי הנקוק, פט שופ בויז, ולורד.

בשנגרי-לה – רובע הלילה של הפסטיבל, הופיעו השמות המשובחים והמחתרתיים של המוזיקה האלקטרונית. ובארקדיה פנגיאה- מבנה העגורן התעשייתי , התקיימו מופעים של כמה מהקומיקאים הטובים ביותר במדינה עם מלכות דראג ולולייני טרפז.

 איפה? בדרום מערב אנגליה בחווה Worthy, פילטון

מתי: 3 ימים בסוף יוני

Mad Cool Festival

פסטיבל רוק, אינדי ופופ ספרדי ענק, הנערך מדי קיץ בבירת השמש של מדריד.

אמנם הפסטיבל החל רק לפני שנים בודדות, בשנת 2017, אבל הוא כבר הספיק לקנות לעצמו שם, ונחשב כיום לאחד הפסטיבלים הנוצצים והפופולריים ביותר באירופה, הודות להפקה המרהיבה והליינאפים המדהימים שלו שהציגו בעבר את פרל ג'אם, דה קיור, ארקטיק מונקיז, וטיים אימפלה.

ביולי 2022 התקיים הפסטיבל זו השנה החמישית עם 5 ימים של חגיגות וכוכבי-על בינלאומיים. הליינאפ של הפסטיבל כלל את: Metallica, The Killers, Muse, Kings of Leon, 21 טייסים, Imagine Dragons, Faith No More, Pixies, Placebo

איפה: מדריד, ספרד

מתי: 3 ימים בתחילת חודש יולי

פסטיבל Sziget

פסטיבל Sziget שבהונגריה הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה המוכרים באירופה כבר כמעט שלושה עשורים . מדובר בפסטיבל מוזיקה אדיר וקסום שמתקיים מידי שנה באי אובודה בלב בודפשט עם למעלה מ-550,000 משתתפים ושמונה ימים של גן עדן של מוזיקה בשלל סוגי הז'אנרים כולל פופ, רוק ואינדי, מוזיקת עולם, מטאל ורגאיי.

ליינאפ הפסטיגל שצפוי להתקיים באוגוסט 2022: ג'סטין ביבר, קלווין האריס, דואה ליפה, ארקטיק מאנקיז, קינגס אוף לאון, Tame Impala, Stromae.

איפה? בודפשט, הונגריה

מתי : 10-15 באוגוסט 2022

פסטיבל רידינג ולידס  Reading & Leeds Festivals

מדובר למעשה בשני פסטיבלים המתקיימים במקביל באותו הזמן בשני קצוות שונים של האי הבריטי – הראשון ברידינג, דרומית ללונדון, והשני בלידס שבצפון לונדון. אותם האמנים מופיעים בשני הפסטיבלים בזמנים שונים.

צמד הפסטיבלים נכללים ברשימת פסטיבלי המוזיקה המפורסמים והטובים ביותר בבריטניה.

פסטיבל רידינג, שהחל את דרכו כפסטיבל מוזיקת ​​רוק בשנות ה-70, חובק כעת מגוון שלם של ז'אנרים, כמו דאנס והיפ-הופ, תוך שהוא עדיין ממוקד מטבעו ברוק. ומעבר למוזיקה, מתקיימים במהלך הפסטיבל גם הקרנות סרטים.

הפסטיגל יתקיים בסוף אוגוסט 20222. הליינאפ יכלול את: Arctic Monkeys, Rage Against the Machine, Megan Thee Stallion, דייב, Halsey, Bring Me The Horizon

מתי ואיפה: 26-28 באוגוסט 2022;

איפה: רידינג ולידס, בריטניה

פרימוורה סאונד

פפרימוורה סאונד הוא פסטיבל מוזיקה ספרדי רב-ז'אנרי, הנערך מדי קיץ בחופים של ברצלונה בפארק דל פורום בעיר. הוא נחשב לאחד הפסטיבלים המוערכים והנחשבים ביותר בעולם. בשנים האחרונות גם אמנים ישראלים נבחרו לקחת בו חלק, מה שגרם גם לקהל הישראלי לנהור אליו.  

ביוני 2022 ציין הפסטיבל 20 שנה עם חגיגות ענק שהתקיימו במהלך שני סופי שבוע, 16 במות ענק וליינאפ שכלל את האמנים החדשניים והמשפיעים ביותר מכל קשת הז'אנר, מאינדי אלטרנטיבי ועד לטכנו מחתרתי.

בין היתר כלל ליינאפ הפסטיבל בשנת 2022 את: Massive Attack, Tame Impala, The Strokes, Tyler, the Creator, Jorja Smith, Gorillaz, Beck, Lorde, Dua Lipa, Nick Cave & The Bad Seeds, Megan Thee Stallionאיפה? ברצלונה, ספרד

מתי? 7 ימים במהלך חודש יוני

Creamfields קרימפילד

פסטיבל קרימפילד אחד מפסטיבלי המוזיקה היוקרתיים ביותר על פני כדור הארץ. הפסטיבל מתקיים בדארסברי שבבריטניה (בין ליברפול למנצ'סטר). הפקה מטורפת שכוללת למעלה מ-300 מופעים על פני 30 במות.

עד היום פסטיבל קרימפילד הועלה ב-24 מדינות. הפסטיבל תמיד מלא בכוכבים מרחבי העולם וידוע בהגשת ליין אפ ללא תחרות הכולל את המיטב שיש למוזיקת ​​הריקודים להציע. לא משנה באיזה טעם של מוזיקה אלקטרונית אתם מתעניינים, תמצא יותר ממה שאתם יכולים לבקש בקרימפילד.

ליינאפ הפסטיבל 2022: דוויד גואטה, קלווין האריס, ארמין ואן ביורן, נינה קרביז, קארל קוקס, מרטין גאריקס, טייסטו ועוד.

איפה? דארסברי, בריטניה

מתי ואיפה: 25-28 באוגוסט 2022

פסטיבל AMF

לילה אחד באוקטובר, האצטדיון הגדול ביותר של אמסטרדם מתמלא בחגיגות ענק של מוזיקה ​​וריקודים.

ליין אפ של התקליטנים הגדולים בעולם, סטים מיוחדים של B2B, הפקה בימתית סוריאליסטית ויותר מ-70,000 משתתפים. מה יש לא לאהוב?

ליינאפ הפסטיבל לשנת 2022: דיוויד גואטה, ארמין ואן ביורן, ברנן הלב, טימי טרונפט, טייסטו, אפרוג'ק, ניקי רומרו, טופיק.

איפה? אמסטרדם, הולנד

 מתי ואיפה: 22 באוקטובר 2022;

All Points East

לאחר אירוע בכורה מוצלח ב-2018, פסטיבל All Points East הפך לאירוע מרכזי בפארק ויקטוריה במזרח לונדון, והוא אחד מפסטיבלי המוזיקה המובילים בלונדון, עם מוזיקת רוק, אינדי ואלטרנטיבי. העומדים מאחוריו ממשיכים להתעלות על עצמם ולהוביל את האירוע לרמה אפילו עוד יותר גבוהה עם לייאפים שווים מכל הז'אנרים.

ליינאפ הפסטיגל באוגוסט 2022: Gorillaz, Disclosure, Tame Impala, Nick Cave & the Bad Seeds, The National, and The Chemical Brothers and Kraftwerk

איפה: לונדון, בריטניה

מתי: 19-20 ו-25-28 באוגוסט 2022;

פסטיבל TRNSMT

פסטיבל מוזיקה ענק במרכז העיר גלזגו שבבריטניה ומעבר לחגיגות, זוהי גם הזדמנות לבאי הפסטיגל לחקור גם את הברים, המסעדות, מועדוני הלילה והאטרקציות התרבותיות של העיר.

ליינאפ הפסטיבל המתכונן בספטמבר 2022: The Strokes, Lewis Capaldi, Paolo Nutini, Foals, Wolf Alice, Sam Fender, Nile Rodgers & Chic, Sigrid

איפה? גלזגו, בריטניה

מתי? 8-10 בספטמבר 2022;

Parklife

פסטיבל פארקלייף המתקיימים בפארק היטון במנצ'סטר, הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה הפופולריים והמפורסמים ביותר בבריטניה. הוא כולל את השמות הבולטים של דאנס ומוזיקה אלטרנטיבית.

האירוע, שהתקיים ביוני 2022, הציג הפקה מושקעת עם לייאנפ ברמה הגבוהה ביותר שהשתרע על פני שמונה במות שמציגות מוזיקת האוס, טכנו, גראז', ודראם אנד בס בשפע, כולל הבמה המרכזית היוקרתית שלה אשר אירחה את 50 סנט, טיילר, ומייגן תי סטליון.

איפה: מנצ'סטר, בריטניה

מתי : מידי שנה במשך יומיים בחודש יוני

Rolling Loud Portugal

Rolling Loud הוא פסטיבל הדגל בפלורידה שהפך לפסטיבל מוזיקת הראפ הגדול ביותר בצפון אמריקה בשנים האחרונות. בחודש יולי 2022 הוא התקיים לראשונה בפורטוגל, על חוף פראיה דה רושה בעיירת החוף פורטימאו.

איפה? פורטימאו, פורטוגל

מתי? התקיים בחודש יולי

לואו לאנדס Lowlands

במרחק של 70 קילומטרים בלבד מאמסטרדם, בחודש אוגוסט מתקיים פסטיבל לואו לאנדס שכולל לא פחות מ-12 במות שכוללות מאות הופעות, סטנדאפ, תיאטרון וליינאפ מטריף.

איפה: בידנגהאוזן, הולנד

מתי? 19-21 באוגוסט 2022

פסטיבל אקזיט

פסטיבל הקיץ אקזיט Exit מתקיים במבצר פטרובראדין בסרביה במשך ארבעה ימים ביולי והוא אחד הפסטיבלים החמים באירופה. עם תפאורות במה מדהימות וביצועים מרשימים ממופעים המכסים ז'אנרים רבים, כולל רוק, טכנו, EDM, היפ הופ, רגאיי, פופ, פאנק, אינדי, ואפילו מטאל כבד, זהו אחד הפסטיבלים שלא תרצו לפספס.

איפה? נוסי סד, סרביה

מתי? מתקיים בחודש יולי

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות