לילות יולי 2022 בצפון הנגב

צפייה מודרכת בכוכבים, טיולי ג'יפים בעקבות חיות הלילה, סיורי עקרבים, סיור עם פנסי ראש במבוך תבלינים, הופעות של אביב גפן, לירן דנינו ויסמין מועלם – ימי רביעי עד שישי בתאריכים 29 ביוני עד 15 ביולי

בתיירות שקמה בשור, לא מוותרים על בילוי משפחתי גם בחודש יולי, ומזמינים ל"לילות יולי בצפון הנגב", מגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה, אחרי שקיעת השמש, כשמזג האוויר הופך נעים ונוח.

הפעילויות יתקיימו בשלושה סופי שבוע (רביעי עד שישי) בין התאריכים 29 ביוני ועד ה-15 ביולי, ובהם יחכו עשרות אירועים, פעילויות והופעות ברחבי האזור, שיתקיימו אחרי רדת החשכה.

בכיף בעוטף יקיימו ביקור משולב שייקח את המבקרים הישר לכוכבים. הביקור כולל צפייה מודרכת בכיפת השמיים, עם הסברים בעזרת מפות כוכבים וסיפורים מרתקים לאחר מכן עוברים לתצפית בעזרת טלסקופים, שם חוזים מקרוב בגרמי השמיים ומסיימים חווית חלל במציאות מדומה – מופע מדהים על מעמקי החלל והאסטרואידים באמצעות משקפות מציאות מדומה מתקדמות. הקרנת סרטי חלל מרתקים על גבי כיפת פלנטריום מתקדם ב360 מעלות.

במבוך מרים חובשים את פנסי הראש, ויוצאים לחוויה חושית בתוך מבוך תבלינים עצום, שבה הריח יוביל בין שלל צמחי תבלין. במהלך הסיור מכינים שקיות ריח מפרחים וצמחי בושם, ובסיום יושבים יחד סביב מדורה יחד עם חליטת תה מצמחי התבלין שיקטפו במהלך הסיור.

סיור לילי במבוך מרים, צפון הנגב
סיור לילי במבוך מרים, קרדיט: מבוך מרים

"במדבר" יצאו עם טיולי ג'יפים אל הטבע המתעורר בלילה, בחיפוש אחר בעלי החיים היוצאים לפעילות עם רדת החשכה. בפארק הבשור יקחו את הלנים בפארק לסיור עקרבים וכוכבים, המתקיים עם פנסי אולטרא סגול בחלקים החשוכים של הפארק.

בפעילות "ערב לילה ולילה", יוצאים להרפתקת גיבוש מיוחדת לכל המשפחה, עם משחקים ופעילות סביב המדורה, תצפית כוכבים, סיפורי צי'זבט והכנה משותפת של ארוחת ערב. ובחוות הדקלים יציעו במהלך חודש יולי מגוון פעילויות ליליות כמו סיור עששיות וצפייה בכוכבים, פעילות נינג'ה אקסטרים או תחרות בסגנון מאסטר שף.

ערב בחוות הדקלים. צפון הנגב.
ערב בחוות הדקלים. קרדיט צילום: חוות הדקלים

עוד יתקיימו, סדנאות יצירה בשעות הערב בגלריה של שוש עם סדנאות קרמיקה או עיסת נייר, בעיצובים מהלב עם סדנאות מקרמה, פסיפס, ציור או ריקמה ואצל הדס זגרון שבה מקשטים מוצרי בטון. בברזיליה יקיימו הסברים על עולם הנפחות והדגמות של תהליך העבודה ובהגדת חבל ימית יספרו את הסיפור המרגש של הקמת ופינוי חבל ימית.

במהלך החודש יחכו גם הופעות חיות של אמנים מובילים. לירן דנינו יופיע לצד מיטב הפוד טראקס מרחבי הארץ באמפי מבואות הנגב בקיבוץ שובל, אביב גפן יופיע באולם המופעים בקיבוץ דורות ויסמין מועלם תגיע אל joe public בג'ו אלון.

לילות יולי בצפון הנגב. 29.6-15.7

פרטים נוספים באתר תיירות שקמה בשור

עוד באותו נושא:

קיץ 2022: פעילויות קיץ ברחבי הארץ לכל המשפחה

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות