קוראים לי בשכונה "מלכת העציצים"

מחפשים צמחים שלא צריכים הרבה אור? כאלו שיהיו קלים לגידול וגם לא ידרשו יותר מדי טיפול וטיפוח? מעולה! הגעתם למקום הנכון- מירב, או בשמה השני- מלכת העציצים, מביאה לכם המלצות לצמחים מהממים שלא ימותו תוך שבועיים אצלכם בדירה!

פילדנדרון סקנדס

פילדנדרון סקנדס, הוא צמח טרופי ירוק על עלים בצורת לבבות. מעבר לזה שהוא יפה בטירוף הוא אחד הקלים ויסתדר גם בפינות פחות מוארות (עדין יש צורך שיהיה גם מעט אוק טבעי בחדר).

פילדנדרון סקנדס

משפחת הפוטוסים

משפחת הפוטוסים: מארבל קווין, פוטוס זהוב, פוטוס לבן (אנג׳וי), פוטוס ניאון, ופוטוס מנג׳ולה.

הפוטוס הוא צמח נשפך שמגיע במגוון צבעים וגיוונים והוא ירים לכם כך פינה בבית, כמו הפילדנדרון גם לפוטוס יש צורך במקור אור טבעי אבל הוא לגמרי ישרוד בתנאים של אור נמוך. 

זמיה קלוקוס

זמיה קלוקוס (יש גם זמיה שחורה ויפה יפה!) הזמיה היא אפילו יותר קלילה מהפוטוס, ותכלס זה אומר די הרבה, הזמיה צומחת יחסית לאט ובגדול לא תעשה לכם דרמות אם תשכחו להשקות אותה תקופה (אבל כמובן לא להגזים) היא מתאימה לחדרים בלי אור טבעי בכלל כל עוד יש כמה פלורוסנטים והיא חזקה ברמות שהיא אפילו תשרוד בחוץ.

זמיה קוקוס (שחורה וירוקה)

אחרון חביב והקל ביותר מכולם:

לאקי במבוק

שימו אותו בחדר חשוך לגמרי והוא איכשהו ישרוד. הלאקי במבוק הוא קל מאוד לגידול ובאמת שלא תצטרכו לעשות כלום מלבד להחליף לו את המים מידי פעם בשונה משאר הצמחים ברשימה את הלאקי במבוק מגדלים בכלי עם מים ולא בעציץ עם אדמה. בונוס: לפי האמונה הסינית הלאקי במבוק יזכה אותכם במזל טוב 🙂 

לאקי במבוק
לאקי במבוק


גילוי נאות- את הפוטוסים הייתי פעם שמה ממש קרוב לחלון ועם הזמן גיליתי שזה מיקום פחות מתאים בשבילהם. עם צמחים כמו עם כמעט כל דבר הכל עניין של ניסוי וטעיה, אל תפחדו להעביר צמחים מקום מדי פעם לראות איפה הכי טוב להם! 

קצת עליי: הכינוי שלי הוא "מלכת העציצים" או בשמי הפשוט מירב. אני יוצרת תוכן בתחום הצמחים ואם גאה למאות צמחים. מאמינה שצמחים מוציאים מאיתנו צד רגיש, טיפולי וממלאים את החיים שלנו בטוב ושמחה. עקבו אחריי באינסטגרם לכל מה שתצטרכו לדעת על גידול צמחים והרבה מעבר.

הצמחים שלכם עושים לכם דרמות? מוזמנים לשלוח לי הודעה באינסטגרם.

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות